Mamy dla Państw bardzo ciekawą propozycję podniesienia bezpieczeństwa informatycznego firmy. Od 2 lat analizujemy najczęstsze przyczyny awarii systemów IT. Na podstawie tych statystyk i 23 lat działalności firmy szukamy najlepszych sposób i narzędzi informatycznych, które takie przyczyny mają eliminować. Stara to prawda, że profilaktyka zawsze jest tańsza od skutków awarii. A nie trzeba nikomu tłumaczyć, że postój firmy z powodu przestoju komputerów i systemów IT w kilka godzin czy dni wygeneruje straty większe niż cała wartość zakupionego sprzętu i oprogramowania. Stworzyliśmy więc tabelkę z najczęściej występującymi problemami i przełożyliśmy ją na prosty język: jaka czynność, kiedy, za ile. To takie odniesienie do tego co robimy np.. z naszym samochodem: co rok przegląd, co ileś tysięcy przegląd, wymiana oleju, klocków hamulcowych, kiedyś sprzęgła, wszystko opisane kiedy, po jakim przebiegu. Po takim przeglądzie w ASO można bezpiecznie ruszyć na wczasy. No właśnie, a dlaczego tak nie robimy z naszym bezpieczeństwem informatycznym?
Jednym z nowych narzędzi jakie używamy do diagnozy jest T Brain. System ten pozwala na ciągłe monitorowanie OnLine poprawności pracy komputerów i serwerów i wysyłanie powiadomień serwisantowi oraz klientowi. Możliwy jest nadzór takich parametrów jak:
- Kondycja dysku (błędy logiczne i fizyczne)
- Krytyczny brak miejsca na dysku (określany procentowo)
- Krytyczne obciążenie procesora w interwale czasu (mający wpływ na wydajność pracy a spowodowany wirusami lub błędami w aplikacjach)
- Krytyczny brak pamięci RAM interwale czasu
- Prawidłowe działanie programu antywirusowego
- Prawidłowe działanie zapory FireWall
- Prawidłowa działanie aktualizacji Windows
- Prawidłowe działanie wybranych usług i procesów
- Możliwość audytu sprzętowego i zainstalowanego oprogramowania w zadanym interwale czasu.
Dodatkowo w przypadku serwerów zalecamy stały nadzór nad:
- Status OnLine serwera
- Monitoring Dziennika Zdarzeń w którym serwisant na bieżąco jest informowany o nieprawidłowościach z logów serwera: Aplikacja, Bezpieczeństwo , System, w szczególności Próba włamania (Nieuprawnionej Inspekcji) na sewer.
- Nadzór nad kluczowymi aplikacjami działającymi na serwerze jak:
- Silnik bazy danych SQL
- Menedżer Licencji klucza HASP
- Usługa programu iBard24 do automatycznej kopii bezpieczeństwa
Funkcjonalność ITBrain w połączeniu z programem TeamViewer pozwala na szybką pomoc zdalną serwisanta w przypadku krytycznych sytuacji związanych z powyższymi problemami. Dzięki wykorzystaniu programu TeamViewer serwisant może zdalnie przejąć kontrolę nad komputerem zgłaszającym alert i próbować usunąć go z dowolnego miejsca w którym ma dostęp do Internetu.
Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uszczegółowienia oferty STAŁEJ UMOWY SERWISOWEJ.
Więcej szczegółów dotyczących nowej technologii na: http://www.teamviewer.com/pl/products/itbrain.aspx