Od czwartku 3 października 2019 został udostępniony do sprzedaży Upgrade Premium dla systemu Comarch ERP Optima w wersji stacjonarnej.
Oznacza to, że dostęp do konsultacji telefonicznych oraz, w przypadku instalacji mieszanych (stacjonarnie i w modelu usługowym), będzie możliwy tylko po wykupieniu Upgrade Premium od dnia 14 października.
Zmiany dotyczą Klientów Comarch ERP Optima w wersji stacjonarnej i dostępu do konsultacji telefonicznych dla nich. Zmiany dotyczą Klientów, którzy nabyli gwarancję na program po 1 lutym 2019 (wtedy nastąpiła zmiana warunków gwarancji dla programu Comarch ERP Optima). W okresie przejściowym (do momentu wprowadzenia Upgrade Premium na rynek) dostęp do konsultacji telefonicznych jest utrzymany dla wszystkich. W momencie wprowadzenia Upgrade Premium decyduje data wykupienia poprzedniej gwarancji na program (Comarch Asysta) i tak:
- data Upgrade terminowy modułu do 31.01.2019 r.– konsultacje telefoniczne do zakończenia ważności gwarancji (max. 31.01.2020);
- zakup od 01.02.2019 r.– po wprowadzeniu Upgrade Premium na rynek konieczny wykup, aby była możliwość konsultacji telefonicznych.
Zamówienia na Upgrade Premium złożone w dniach 03.10-13.10.2019 roku skutkują ustawieniem daty ważności zgodnie z wykupionym okresem (miesięcznym, wielomiesięcznym lub rocznym) licząc od daty 14.10.2019 r.
Już ponad 70 tys. Klientów korzysta z systemu Comarch ERP Optima, dlatego też Upgrade Premium jest rozwiązaniem służącym polepszeniu jakości wsparcia telefonicznego m.in. skrócenia czasu oczekiwania na konsultacje telefoniczne dotyczące oprogramowania Comarch ERP Optima.
W ramach wsparcia telefonicznego:
1. Klient ma prawo do uzyskania porad w zakresie funkcji systemu opisanych w Dokumentacji Oprogramowania Comarch ERP Optima, gdzie porada oznacza wyjaśnienie zasad działania systemu lub wskazywanie stosownych źródeł pozyskania tych informacji takich jak;
a) dokumentacja,
b) najczęściej pojawiające się pytania (FAQ),
c) filmy instruktażowe,
d) szkolenia elektroniczne,
e) bezpłatne webinary,
f) dostęp do stron walidowanych.
2. Klient ma prawo do wnioskowania potrzeb rozwoju Oprogramowania Comarch ERP Optima.
3. Możliwe jest wykorzystanie narzędzi wspierających konsultacje. O ich każdorazowym użyciu decyduje konsultant w porozumieniu z Klientem.
Upgrade Premium dla Comarch ERP Optima to nie tylko prawo do korzystania z konsultacji telefonicznych ze strony specjalistów Comarch, ale także wyższy priorytet na obsługę zgłoszeń w Systemie Obsługi Zgłoszeń oraz dostęp do wybranych szkoleń elektronicznych. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie poświęconej Upgrade Premium. https://www.comarch.pl/erp/comarch-optima/upgrade-premium/
Warunki do uzyskania wsparcia telefonicznego:
- Aktualnie wykupiony Upgrade Premium.
- Brak zaległości płatniczych względem Comarch SA.
- Przed uzyskaniem wsparcia telefonicznego, w celu dokonania identyfikacji, Klient powinien wprowadzić numer ID Klienta Comarch oraz PIN, widniejące na otrzymanym przy zakupie programu certyfikacie oprogramowania. Certyfikat w formie elektronicznej dostępny jest po zalogowaniu na Indywidualne Strony Klientów (https://www.erp.comarch.pl/klienci/) w sekcji Moje dane > Certyfikat
Zakup Upgrade Premium odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem Partnera. Warunkiem do zakupu
Upgrade Premium jest posiadanie aktualnego Upgrade Podstawowego