Zmiany, zmiany, oczywiście ciągle na lepsze i dla podniesienia jakości naszych usług. Inwestycje w ułatwienia i podniesienie jakości obsługi naszych Klientów trwają. Ci z Państwa którzy nas odwiedzili w trakcie rozmów przy dobrej kawie w 100% chwalą nowoczesny biurowiec. Ale nie zwalniamy tempa i w kwietniu oddaliśmy do użytku dwie ważne inwestycje:
1. Parking na naszym placu. Wygodny, duży, bezpieczny, bezpłatny, z monitoringiem. Poza tym tuż za ogrodzeniem jest sporo miejsc do parkowania bez konieczności wykupowania biletów parkingowych.
2. Nowoczesna centralka telefoniczna. Coś co wydaje się proste i oczywiste ma teraz nową, wyższą jakość. To usługa UPC – SIP-Trunk, połączona z nowoczesną centralką telefoniczną IP-PABX.
Czym jest SIP-Trunk ?
To następcą łącza ISDN PRA. To nieporównywalnie większe możliwości i jakość obsługi połączeń.
Jak to od teraz wygląda w praktyce obsługa telefonów w naszej firmie?
Mamy 4 zewnętrzne numery telefoniczne. Na każdy z nich oczywiście można zadzwonić. Ale nieważne który jest zajęty a który wolny. Od teraz do ośmiu (tak 8 !) dzwoniących do nas równocześnie Klientów, nawet na ten sam numer, dodzwoni się! Oznacza to, że w praktyce wystarczy mieć zapisany nasz jeden numer: +48 34 365 51 32 i z 99 procentową pewnością, nie usłyszymy sygnału: zajęty bo:
– jeśli będziemy w tej kolejce od 1-4 dzwoniącego – odbierze recepcja (to praktycznie 90% wszystkich sytuacji).
– jeśli będziemy od 4 do 8 osoby równocześnie dzwoniącej to usłyszymy:
jesteś 1 do 4 w kolejce, proszę czekać i muzyczkę. Czas oczekiwania będzie zapewne krótki.
Oczywiście każdy z Klientów może wybrać bezpośrednio numer wewnętrzny, wtedy połączy się z określonym stanowiskiem. Świadomie nie podajemy tych numerów na naszej stronie. Wolimy, jeśli połączenia stacjonarne są obsługiwane przez recepcję. Dlaczego? Bo Panie obsługujące wiedzą kto jest na miejscu, kto może sprawę załatwić a w praktyce same załatwią większość zgłoszeń.
W uzupełnieniu każdy ma swój telefon mobilny, ale on raczej służy do rozmów do Klienta, bo trudno odbierać rozmowy od innych osób świadcząc usługę u innego Klienta.
Podsumowując wątek skutecznej komunikacji. Uważamy, że i tak najbardziej precyzyjny jest email czy inna forma pisemna. Nie ma wtedy nieporozumień, wątpliwości. Łatwo całość przenieść do systemów CRM, jest historia kontaktów, zamówienie itd. Dlatego naszych stałych Klientów z umowami najlepiej obsługujemy poprzez strefę Klienta na naszej www.center.pl . Zaletą jest inny, lepszy tryb obsługi tych zgłoszeń. Bo strefa zawiera osobne wątki, archiwum, to szybkość i precyzja odpowiedzi.
Zmiany, zmiany, nasza jakość obsługi to najwyższy światowy standard. Do Państwa dyspozycji.
Myśląc twórczo, co dla Naszych Klientów możemy jeszcze zrobić ?
Już po Świętach, pewnie będzie ciepło. To dla tych z Państwa, którzy lubią wiosenne słońce i kawę na tarasie uruchomimy strefę biznesowo rekreacyjną właśnie na naszym tarasie za budynkiem. W tym czasie nasz ogród się zazieleni, posadzimy nowe drzewa. Dobra kawa, zimny napój, strefa wi-fi. Prawda, że w takich warunkach łatwiej znaleźć wspólny język?