Rozwój mobilnego internetu i znacznie większa dostępność urządzeń (telefony, tablety) sprzyja wzrostowi sprzedaży systemów mobilnej sprzedaży i komunikacji. Aplikacje mobilnej sprzedaży pomagają w codziennych działaniach przedstawicieli działu sprzedaży pracujących w ciągu dnia głównie w delegacjach i w siedzibie klienta.
Ich główne zadania to:
– Przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta), a także szybkiej ich realizacji po stronie magazynu
– Przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów,
– Skuteczne planowanie i realizację wizyt handlowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie ERP oraz intuicyjnego Terminarza,
– Rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu między pracownikami,
Strategicznym kierunkiem rozwoju Comarch ERP Mobile w pierwszej połowie 2015 roku jest rozwój aplikacji mobilnych o nowe funkcjonalności, co przekłada się m.in. na:
– rozwój polityki rabatowania o dynamiczne dodawanie gratisów w Sprzedaży,
– usprawnienie wystawiania nowych dokumentów na podstawie dokumentów historycznych,
– dostosowanie aplikacji pod przepisy prawa i obsługę odwrotnego obciążenia.
Więcej informacji o module: http://www.comarch.pl/erp/aplikacje-mobilne/rozwiazania/comarch-erp-mobile-sprzedaz/