Rozszerzenie integracji z Allegro.
Wprowadzona została m.in. możliwość skonfigurowania obsługi osobistej w punktach UPS Access Point. Kontrahent po wybraniu tego sposobu dostawy, na zamówieniu otrzymuje możliwość wyboru punktu odbioru z mapy dostarczanej przez UPS Access Point.
Informujemy, że w wersji 2019 zapoczątkowano proces dostosowania integracji z Allegro do nowego Allegro REST API. W kolejnych będą wprowadzane dalsze zmiany zgodnie z harmonogramem zmian udostępnionym przez serwis Allegro.
Nowości:
- Allegro – numer listu przewozowego do przesyłki
Od 1.02.2019 Allegro wymaga podania numeru listu przewozowego na zamówieniach. W wersji 2019.1 została obsłużona możliwość dodania numeru listu przewozowego do transakcji Allegro.
Na poziomie zamówienia istnieje możliwość ręcznego dodania numeru listu przewozowego za pomocą nowego przycisku „Dodaj nr listu przewozowego”. Na oknie należy wprowadzić numer listu, a następnie z listy rozwijanej wybrać kuriera. Nazwy kurierów podane są w kolejności alfabetycznej.
W przypadku aukcji zintegrowanej z kurierem InPost, numer listu przewozowego jest dodawany automatycznie w momencie pobierania etykiety paczki.
- Odbiór w punkcie UPS Access Point
Od wersji 2019.1 w Comarch e-Sklep została wprowadzona możliwość skonfigurowania obsługi osobistej w punktach UPS Access Point. Konfiguracja dokonywana jest w panelu administracyjnym w menu Ustawienia/ Płatności i dostawy na zakładce Odbiór osobisty.
Kontrahent po wybraniu tego sposobu dostawy, na zamówieniu otrzymuje możliwość wyboru punktu odbioru z mapy dostarczanej przez UPS Access Point. Wyszukiwanie punktu odbioru odbywa się po kodzie pocztowym.
- Przypisanie cennika do zamówienia
Od wersji 2019.1 wprowadzono zapisywanie ID cennika na zamówieniu. Zapisany w ten sposób cennik jest wysyłany do systemów ERP. Aktualnie funkcja jest obsługiwana wyłącznie przez Comarch ERP Altum.
Pełna lista nowości i ulepszeń wprowadzonych w nowej wersji Comarch e-Sklep 2019 można zobaczyć tutaj …