Serwis dla detalu

Aplikacja webowa do zgłoszeń reklamacyjnych klienta. Aplikacja łączy się z systemem Comarch ERP XL. Umożliwia Klientowi zgłoszenie reklamacji sprzedażowej za pośrednictwem komputera, smartfona czy tabletu. Serwisant ma bezpośredni podgląd w reklamacje przesyłane przez Klientów oraz statystyki dotyczące zgłoszeń i problemów występujących w danych modelach.

Przykład zastosowania:

Aplikacja została napisana dla firmy produkującej wózki dziecięce.

Korzyści:

  • Ułatwienie obsługi procesu reklamacyjnego dla obu stron
  • Bezpośrednia komunikacja z klientem
  • Brak ograniczeń czasowych i terytorialnych przy wysłaniu reklamacji
  • Translacja na różne języki
  • Bieżąca kontrola stanu realizacji zgłoszenia dla Klienta
  • Pełna archiwizacja i wymiana elektroniczna danych
  • Eliminacja błędu ludzkiego w procesie
  • Możliwość przełożenia zgłoszonych problemów na zmiany technologiczne
Program/Umiejętności:  Comarch ERP XL
Serwis dla detalu - Computer Center