Skuteczne zgłoszenie gwarantem skrócenia procesu rozwiązania problemu w Computer Center.
Strefa klienta w Computer Center to możliwość łatwego zgłoszenia problemów dotyczących systemu czy aplikacji.
Dzięki naszemu rozwiązaniu uzyskują Państwo szereg korzyści takich jak:
– sprawne zgłoszenie uwag czy potencjalnych błędów w aplikacjach,
– podgląd na całą korespondencję bez przeszukiwania całej skrzynki pocztowej,
– skrócenie czasu i precyzja w zgłaszaniu problemów (bez telefonów, e-maili).
Dla kogo dedykowane jest rozwiązanie – Strefa klienta Computer Center ?
Panel klienta dedykowany jest firmom posiadającym z nami umowy serwisowe czy powdrożeniowe oraz innym jeśli wspólnie taką potrzebę potwierdzimy w celu:
– dostosowania oprogramowanie do specyficznych wymogów (np. napisanie odpowiednich filtrów w XL, aby ułatwić im prace),
– rozwiązywania problemów z bieżącą obsługą aplikacji,
– skutecznego zgłoszenia potrzeby wizyty działu technicznego w swojej firmie itp.
Panel klienta Computer Center to najskuteczniejsza metoda komunikacji z naszą Firmą.
W przypadku chęci uzyskania loginu oraz hasła prosimy o kontakt.