W poprzednim wpisie na blogu informowaliśmy o istotnej zmianie w sposobie obsługi Klientów Comarch ERP Optima. Dotyczy ona wszystkich tych, którzy korzystali z Asysty telefonicznej obsługiwanej bezpośrednio przez Comarch*
W odpowiedzi na zmiany mamy dla Państwa poniższe rozwiązania:
- Upgrade Premium – pomoc telefoniczna świadczona przez producenta.
- Pakiet Asysty w Computer Center!
Korzyści płynące z opcji nr 2:
- znamy się, wiemy czym zajmuje się Państwa Firma. To jak z garniturem z wieszaka w galerii, a tym uszytym na miarę. Wspólnie przeanalizujemy kluczowe potrzeby i „skonfigurujemy” zakres niezbędnego wsparcia.
- to minimum raz w miesiącu BEZPOŚREDNIA wizyta w Państwa Firmie w ustalonym zakresie. Zakres może obejmować dostęp do wiedzy ok. 20 specjalistów z różnych obszarów funkcjonowania firmy . Bezpieczeństwo, administracja, oprogramowanie, kopia bezpieczeństwa, opieka nad serwerami, przegląd sprzętu czy wielkości baz, księgowość, obszar kadrowy – to tylko niektóre z nich.
- redukcja kosztów i zwiększenie wydajności
- audyty bezpieczeństwa z obiektywną oceną
- zmniejszenie ryzyka błędów, koncentracja na funkcjach biznesowych
Wspólnie ustalimy zakres umowy i jej wartość, gdyż KAŻDEGO Klienta traktujemy INDYWIDUALNIE.
Podpisując umowę z Computer Center – PAKIET ASYSTY PREMIUM CC- gratis.
Oczywiście każda zmiana rodzi pytania, uwagi, wątpliwości. Służymy pomocą, chętnie wyjaśnimy.
Zapraszamy do kontaktu: kontakt@center.pl; computer@center.pl
Tel.: 34 365 51 32
*/ Zmiana oznacza ZAKOŃCZENIE obsługi poprzez asystę telefoniczną świadczoną w ramach zwykłego upgrade (szczegóły https://www.center.pl/comarch-upgrade-premium-dostepny-w-sprzedazy/)
Teraz, by korzystać z takiego wsparcia Klient musi wykupić płatny miesięcznie lub rocznie pakiet – Upgrade Premium. Nie wystarczy mieć wykupionego upgrade’u standardowego, by dzwonić bezpośrednio do Producenta. Uzasadnienie tej zmiany – ilość Klientów Optimy, przekroczyła 70 tysięcy firm (czyli kilkaset tysięcy osób- użytkowników!). W efekcie Asysta stała się niewydajna, a kolejki i oczekiwanie na połączenie zbyt długie.