Dziękujemy za zainteresowanie najnowszą wersją oprogramowania enova 8.0.4360. Wierzymy, że aktualna wersja spełni Państwa oczekiwania.
W przypadku, gdy jest to pierwsza styczność z naszym oprogramowaniem, prosimy przejść do dalszych kroków instalacji. Jeśli instalują Państwo najnowszą wersję jako kolejną, prosimy zapoznać się ze zmianami, które zostały wprowadzone w ostatnim czasie – zmiany te są wyszczególnione poniżej.
Moduł: Handel
Poprawione funkcje
- Poprawiono błąd przenoszenia terminu płatności z karty kontrahenta na dokument handlowy. Polegał on na tym, że jeśli w karcie kontrahenta ustawiono formę zapłaty z atrybutem “nieodroczona” (np. gotówka) i niezerowy termin płatności, to termin ten nie przenosił się na dokument (był ustawiany jako 0 dni).
- Poprawiono błąd dołączania dokumentów polegający na tym, że jeśli dołączono część pozycji z danego dokumentu, to nie można było go już po raz drugi dołączyć w celu dodania pozostałych pozycji, gdyż taki częściowo związany dokument nie pojawiał się już na liście możliwych do dołączenia.
Moduł: Kadry Płace
Zmiana funkcjonalności
- Dostosowano oprogramowanie do nowej wersji SODiR offline 8.94 z dnia 07 grudnia 2011r. Na deklaracji Wn-D wersji 4 na zakładce Dane pełnomocnika i oświadczenia dodano pole ‘Podany adres do korespondencji jest adresem pełnomocnika’.
Poprawione funkcje
- Poprawiono naliczanie wypłat dla pracowników zatrudnionych w warunkach szczególnych. W przypadku przełączenia w konfiguracji programu parametru ‘Naliczaj współczynnik do podstawy składek na FEP’ na Wg okresu listy dla pracownika zatrudnionego w warunkach szczególnych, przy naliczaniu wypłaty z dodatkiem wykorzystującym procedurę NettoBrutto pojawiał się błąd ‘Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu’.
- Poprawiono działanie wymienionych poniżej wydruków w przypadku włączonej obsłudze firm wielooddziałowych. Problem występował w sytuacji, gdy dany operator był przypięty do więcej niż jednego oddziału.
Zmodyfikowane wydruki: “badania lekarskie – kontrolne.aspx”, “badania lekarskie – kontrolne ws.aspx”, “badania lekarskie – okresowe.aspx”, “badania lekarskie – okresowe ws.aspx”, “badania lekarskie – wstepne.aspx”, “badania lekarskie – wstępne ws.aspx”, “informacja o warunkach zatrudnienia.aspx”, “umowa o prace – karta.aspx”, “umowa o prace – rozwiązanie bez wypowiedzenia.aspx”, “umowa o prace – rozwiązanie skrócony okres wypowiedzenia.aspx”, “umowa o prace – rozwiązanie za wypowiedzeniem.aspx”, “umowa o prace – świadectwo pracy.aspx”
“umowa o prace – zaświadczenie dla up.aspx”, “Wypoczynkowy – nieobecność – karta.aspx”, “zaświadczenie o zatrudnieniu.aspx”, “informacja o zarobkach emeryta lub rencisty do ZUS.aspx”, “umowa o dzieło – rachunek.aspx”, “umowa zlecenie – rachunek.aspx”, “zaświadczenie o zarobkach.aspx”, “zaświadczenie o zarobkach szczegolowe.aspx”.
Moduł: Księga
Zmiana funkcjonalności
- Import dokumentów handlowych i raportów KB (XML): Dodano parametr “Identyfikacja z pominięciem numerów GUID”. Włączenie parametru powoduje, że identyfikacja podmiotów odbywa się w oparciu o kod (akronim).