Dlaczego warto wybrać sprawdzonego lokalnego dostawcę zamiast dużego, światowego gracza?
Niższa cena – dzięki zakupowi bezpośrednio od producenta, oprogramowanie można kupić po znacznie niższych cenach.
- Innowacyjne rozwiązania – małe firmy dostarczające oprogramowanie, szybciej reagują na potrzeby swoich klientów, dzięki czemu znacznie szybciej tworzą rozwiązania niedostępne w dużych komercyjnych programach.
- Większa personalizacja – Klient decydujący się na małego dostawcę może mieć pewność, że otrzyma produkt bliższy jego realnym potrzebom, ponieważ dużo łatwiej jest wprowadzić zmiany w małym programie niż w gigantycznym systemie.
- Dostosowanie do realiów – prowadzenie biznesu znacznie różni się w Polsce i np. w USA, lokalni producenci to wiedzą, dlatego pisząc system kierują się warunki prowadzenia biznesu w danym regionie.
- Szybsze wdrożenie – proces podejmowania decyzji jest znacznie szybszy w mniejszych firmach co przekłada się na czas i koszty wdrożenia systemu
- Lepszy poziom obsługi klienta – panująca niekorporacyjna kultura organizacyjna sprzyja „ludzkiemu” podejściu do klienta.
Te uwagi to przemyślenia dostawcy systemu GoNet, bardzo przyjaznego systemy CRM z którego korzystamy my i grupa naszych Klientów.
Lista zmian w wersjach GoNet z 2013 Nowa wersja 5.82 i następne udogodnienia
dla wszystkich lokalizacji w których wyświetlane są załączniki dodano akcję “Wyślij” umożliwiającą przygotowanie nowej wiadomości e-mail ze wskazanym załącznikiem. Jeśli system wykryje że w danym momencie jesteśmy w trakcie redagowania korespondencji to automatycznie zaproponuje nam podpięcie załącznika do tworzonej właśnie wiadomości
w module poczty e-mail wprowadzono innowacyjną funkcjonalność polegającą na tym, że dla wysyłanej korespondencji załączniki mogą być zapisywane poza bazą danych (np. na dysku sieciowym). Dzięki temu baza danych nie zwiększa błyskawicznie swojej objętości, przez jest łatwiejsza do zarządzania np. kopie zapasowe zajmują mniej przestrzeni dyskowej i wykonują się szybciej.
w module poczty e-mail wprowadzono możliwość automatycznego wstawiania stopki w formacie HTML. Konfiguracja podpisu jest możliwa z poziomu okna edycji skrzynki odbiorczej (w trybie edycji danych operatora) na zakładce Stopka > HTML
nowa funkcjonalność “Archiwizuj po wysyłce” umożliwiająca przeniesienie po wysłaniu, korespondencji typu e-mail do archiwum. Opcja jest dostępna z okna Dodawania/Edycji korespondencji.
Moduł podstawowy
nowe parametry “Lokalizator internetowy – lokalizacja” oraz “Lokalizator internetowy – dojazd” pozwalające na konfigurację lokalizatora internetowego w kartotece kontrahenta. Pierwszy z nich dotyczy lokalizacji firmy. Określenie drugiego umożliwia automatyczne określanie trasy dojazdu do siedziby klienta z siedziby firmy. Konfiguracja drugiego parametru zaowocuje dodaniem nowej zakładki [Dojazd] w Kartotece kontrahenta
możliwość filtrowania po osobie kontaktowej w Rejestrze kontrahentów
na Rejestrze osób kontaktowych dodano kolumnę Województwo, oraz możliwość filtrowania po tym polu
dodano możliwość stałego zadokowania paska bocznego menu
do systemu dodano nową funkcję znaczączo przyśpieszającą wprowadzanie danych nowego kontrahenta w przypadku gdy dysponujemy jego numerem NIP. Dane są pobierane online z bazy serwisu http://www.stat.gov.pl/regon/. Nowa funkcja pozwala także do minimum zredukować błędy występujące w trakcie tego procesu
Moduły dodatkowe:
dodano możliwość podpinania wydruków/narzędzi pod pozycje faktur w Rejestrze faktur oraz w kartach Zakupy/Sprzedaż w Kartotece kontrahenta i Kartotece projekt
dodano nowy parametr “Zezwalaj na ujemną cenę pozycji zamówienia” określający czy przy dodawaniu pozycji zamówienia program będzie zezwalał na dodanie pozycji o ujemnej cenie netto.
dodano importowanie pola “Magazyn” przy imporcie faktur z systemu CDN Optima