Często Państwo pytają:
Czy kupując system (przedłużając gwarancję) mam prawo do bezpłatnego wsparcia telefonicznego (infolinia) ?
Odpowiedź brzmi: TAK, U PRODUCENTA, w podstawowym zakresie (opis w dalszej części, tam warunki u naszych dwóch czołowych dostawców systemów: Comarchu i Sonety).
Czy w cenie upgrade jest zawarte BEZPŁATNE wsparcie w Computer Center (bezpłatna infolinia) ?
Odpowiedź brzmi: W ograniczonym zakresie lub po podpisaniu umowy serwisowej.
Zaczniemy od podania zasad obowiązujących u nas. Czy pomagamy? Tu nie ma żadnych zobowiązań, zasady regulują dobre zwyczaje. Jeśli Państwo zadzwonicie na telefon stacjonarny 34 365 51 32 (to w tle 8 niezależnych linii plus system kolejkowania) oczywiście postaramy się pomóc. Warunkiem jest, że jest to krótka pomoc i odpowiedź na pytanie, temat do pozytywnego załatwienia w około 1-2 minuty oraz że kompetentna osoba z danego działu jest na miejscu. A jak Państwo wiecie często kompetentne osoby są u Państwa w firmach bo taką mają pracę! Wtedy nie mogą pomóc w tym np. odbierać rozmów na telefony komórkowe.
Jak więc zapewnić sobie odpowiednie wsparcie? Jest kilka opcji:
– polecamy wysłanie maila na dowolny adresy firmy kontakt@center.pl i computer@center.pl lub inne podane na naszej www.center.pl . Forma pisemna to najskuteczniejszy sposób zgłoszenia problemu. Na maila odpiszemy czy to z gotową receptę lub ofertę, jeśli problem jest bardziej skomplikowany,
– udzielenie wsparcia przez zdalną pomoc (patrz widoczny, duży czerwony przycisk na naszej www.center.pl),
– lub po prostu zgłoszenie potrzeby wizyty.
Często ten zakres pomocy jest niewystarczający, informacja lub wizyta ma zbyt odległy termin. Dlatego w odpowiedzi na takie Państwa potrzeby stworzyliśmy nowy pakiet usług w ramach umowy serwisowej. Proponujemy kilkanaście różnych opcji do wyboru, jak np. czas reakcji, dostęp po godzinach do wybranego specjalisty, bezpieczeństwo w wielu aspektach pracy firmy, administrowanie serwerem itd… To możliwość skorzystania z wiedzy kilkudziesięciu wysoko wyspecjalizowanych pracowników z kilkunastu różnych dziedzin.
Jak sprawa bezpłatnej pomocy wygląda u naszych Partnerów?
Wsparcie telefoniczne Klientów korzystających z Oprogramowania Comarch ERP Optima odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia usługi wsparcia telefonicznego Comarch ERP.
Żeby skorzystać z bezpłatnej Asysty Comarch np. w zakresie ERP Optima, Klasyka, XT prosimy dzwonić na tel.: 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wewnętrzny 2. Można też skorzystać z Internetowego Systemu obsługi zgłoszeń wypełniając stosowny formularz na: www.asysta.comarch.pl.
W ramach wsparcia telefonicznego Klient ma prawo do uzyskania porad w zakresie udokumentowanych funkcji systemu oraz wnioskowania potrzeb rozwoju systemu, gdzie porada oznacza wyjaśnienie zasad działania systemu, lub wskazywanie stosownych źródeł pozyskania tych informacji.
Infolinia
Usługa wsparcia telefonicznego (infolinia) Comarch ERP Optima nie obejmuje:
- Konsultacji wychodzących poza ramy krótkiego wsparcia (do 15 minut) i przyjmujących charakter szkoleniowy.
- Udzielania porad prawnych i podatkowych.
- Zdalnych usług konfiguracyjno- wdrożeniowych np.
a) tworzenie wydruków,
b) personalizowanie interfejsu,
c) udzielanie informacji o technologicznych zasadach funkcjonowania programu.
Wsparcie systemów Soneta- Enova:
Tu również można skorzystać z bezpłatnej infolinii na numer: 12 349 28 00.
„ W ramach Gwarancji Licencjobiorca ma prawo dostępu do informacji dotyczących Oprogramowania udostępnianych w mediach Producenta, takich jak: strona internetowa oraz serwis telefoniczny w godzinach określonych przez Producenta. W ramach serwisu telefonicznego udzielane są podstawowe informacje dotyczące standardowych funkcjonalności Oprogramowania opisanych w Dokumentacji.”
Zdajemy sobie sprawę, że u Producentów infolinie często są zajęte. Cóż, nie da się efektywnie i bez kolejek obsłużyć przez telefon kilkudziesięciu tysięcy Klientów.
Podsumowując.
Wiedza to dzisiaj cenny towar. Chcesz się ubezpieczyć na wypadek pilnej potrzeby, kiedy pomoc za tydzień czy dwa może być zbyt późna? Wykup ubezpieczenie. Polecamy.