Program Saldeo to najnowszej generacji system pomagający w pracy każdej firmy, gdzie przetwarzanych jest wiele dokumentów. Daje ogromne oszczędności w czasie pracy i zmniejsza ilość błędów.
Dla Biur
Pakiet Odczytywanie dokumentów to program do odczytywania papierowych i elektronicznych dokumentów z opcją importu faktur do programu księgowego lub systemu ERP. Jest połączony z elektronicznym archiwum dokumentów dla biura i firmy. Oszczędza czas, eliminuje błędy i poprawia jakość pracy księgowego.
Pakiet Obieg dokumentów to rozszerzenie Pakietu Odczytywanie Dokumentów o możliwość konfigurowania przez biuro rachunkowe obiegu dokumentów dla firmy w ramach elektronicznego archiwum dokumentów.
To rozwiązanie dla najbardziej wymagających, pozwala dostosować przepływ dokumentów między biurem i firmą do indywidualnych potrzeb.
Pakiet Komunikacja z klientem to platforma do komunikacji biura rachunkowego i jego klientów, umożliwiająca przekazywanie klientowi dostępu online do informacji o jego rozliczeniu księgowym, a także udostępnianie programu do wystawiania faktur czy elektronicznego archiwum.
To rozwiązanie dla Biura Rachunkowego, które chce ułatwić swoją pracę i zyskać pozycję lidera na rynku usług księgowych.
Dla Firm
Pakiet Odczytywanie Dokumentów (Na start) to program do odczytywania papierowych i elektronicznych faktur z opcją importu do programu księgowego. Tworzy funkcjonalne i łatwe w obsłudze elektroniczne archiwum dokumentów firmowych, dostępne 24h/ dobę.
Pakiet Obieg Dokumentów (Profesjonalny) to nowoczesna aplikacja online do elektronicznego obiegu dokumentów, wyposażona w inteligentny system odczytywania danych ze skanów. Umożliwia tworzenie własnych typów dokumentów oraz indywidualnych ścieżek obiegu tych dokumentów w firmie.
SaldeoSMART jest dostosowane do potrzeb użytkowników. Aplikacja jest dostępna w 3 formach instalacji:
– online – w Data Center BrainSHARE
– lokalnej – na serwerach własnych biura lub firmy