W celu usprawnienia współpracy z naszymi Klientami przygotowaliśmy dla Państwa dedykowaną bezpłatną Platformę Zgłoszeniową. Jest ona bardzo prostą i szybką metodą na przekazanie uwag do działania systemów czy informacji o występujących problemach.
Platformę uruchamiamy dla Klientów, którzy mają podpisaną z nami umowę serwisową. Tych z Państwa, którzy takiej umowy nie mają a chcieliby z Platformy korzystać prosimy o kontakt na maila: computer@center.pl
Obsługa jest bardzo prosta. Wchodzimy na naszą stronę www.center.pl klikamy w wyróżniony na zielono przycisk STREFA KLIENTA :
Następnie wpisujemy indywidualny login i hasło. Pojawia się ekran, podajemy czego dotyczy problem, ewentualnie dokładamy załącznik, klikamy wyślij i tyle!
Co się wtedy dzieje po naszej stronie? Zgłoszenie trafia do wewnętrznego systemu CRM (GoNet), w nim nadajemy mu odpowiedni status. Wtedy zajmujemy się tematem, opisujemy, Klient może dodać swoje uwagi. W efekcie od dzisiaj nie ma możliwości, że ważne zgłoszenie gdzieś się zgubi, ktoś zapomni, ktoś coś źle zrozumiał itd. Wiemy kto, kiedy i co zgłosił, kto, kiedy i co zrealizował.
Dodatkowo, po wprowadzeniu zgłoszenia, Klienci są w stanie śledzić jego bieżący stan w zakładce “Wykaz zgłoszeń” – gdzie w czytelnej formie przedstawione są bieżące sprawy wraz z podstawowymi informacjami.
Jeśli macie Państwo jakieś uwagi do nowej Platformy, prosimy o ich zgłaszanie.