To krótka opowieść o CRM drugiej generacji. Czego można i powinno się oczekiwać od systemów komputerowych? To pytanie jakie wraca przy okazji każdego wdrożenia. Nasi Klienci przedstawiają tysiące pomysłów. Sami też jesteśmy firmą, też mamy swoje potrzeby. Właśnie zestawienie tych okoliczności, czyli wieloletniego doświadczenie we wdrażaniu systemów, ciągły kontakt z Klientami oraz własnych potrzeb i przemyśleń zaowocował nową jakością w używanym przez nas systemie CRM. W praktyce w bardzo przyjaznym, zintegrowanym systemie obsługi Klienta, połączonym z naszym systemem ERP (kontakt, zamówienia, faktury itp..) pracującym z narzędziami jakie używamy na co dzień czyli notebookami, smartfonami, czy powszechnym oprogramowaniem do obsługi poczty MS Outlook.
W efekcie na własne potrzeby stworzyliśmy zintegrowane narzędzie do pracy wykorzystujące intuicyjne zachowania tak Klienta jak Pracownika. Rozwiązanie jest już wdrażane u naszych pierwszych Klientów. Jak zainteresują Państwa szczegóły, siądziemy, posłuchamy, pokażemy.
System obsługuje szereg procesów. Przykładowy ekran jaki widzieć może każdy z nas poniżej. Choć każdy może widzieć go inaczej, tak jak lubi najbardziej.
Jedne rzut oka (komputer, tablet, smartfon) i wiemy gdzie kto, jest co robi. Możemy ( w ramach uprawnień) on line zarządzać czasem swoim, zespołu. Obejrzymy dzisiaj, wczoraj, za tydzień, jak chcemy. Wiemy jak przebiega usługa, jakie jest jej zaawansowanie. Wiemy czy zakończona, czy sukcesem, wiemy…. Właściwie wiemy to co chcieliśmy! Zdjęcie osoby bo milej- też może być.
Skoro planujemy zasoby, czas, na bieżąco analizujemy wydajność, aktywność, skuteczność. Są też czynności, prace wykonywane w innych trybie: długi projekt, analiza na miejscu, itd. Życie generuje setki różnych zadań. No, do tej pory trzeba było uruchomić aplikację, założyć zadanie. Nie zawsze pod ręką jest komputer i aplikacja. Ale zawsze (może to źle) mamy smartfon, zawsze używamy Outlooka. Teraz nowe zadania to banalny mail, podajemy temat a zadanie samo założy się w systemie z wszystkimi zaletami rozwiązania.
Nie czas na opisywanie innych pozornie niewielkich funkcjonalności jakie stworzyliśmy na własne potrzeby w naszym CRM drugiej generacji. Już nas męczą wielkie, drogie, nieprzyjazne i skomplikowane systemy. Dzisiaj chcemy żeby było intuicyjnie, fajnie. Tak jest. Zapraszamy.
Całe rozwiązanie jest oparte na systemie CRM GoNet, Comarch ERP XL , MS Outlook i własnych dodatkach.