Miło nam poinformować, iż pojawiła się nowa, oczekiwana funkcjonalność w TeamWork’u. Nie zwalniamy tempa – wciąż ulepszamy i rozwijamy nasze oprogramowanie dla Państwa. TeamWork to już nie tylko grafiki, kalendarze, projekty czy praca na zadaniach. Od teraz można za pomocą jednego systemu rejestrować zgłoszenia od klientów. Mamy pełną historię, informację kto zadaniem się zajmuje, możemy w łatwy sposób przypisać koleżankę/kolegę do danej realizacji.
Dla klientów proces logowania oraz zgłoszeń został maksymalnie uproszczony. Klient otrzymuje swój unikalny kod, za pomocą którego się loguje, po czym klika ikonę ‘nowe zgłoszenie’ wpisując treść zgłoszenia (można także załączyć pliki, max. do 5 MB) i zatwierdza wysłanie informacji.
Klient ma podgląd na wszystkie utworzone przez niego zgłoszenia w podziale na aktywne oraz zakończone, ma również możliwość podejrzenia karty pracy do danego zadania (kto zadanie wykonywał, kiedy, ile czasu zajęło, itp.).
Przypominamy o najważniejszej funkcjonalności naszego TeamWork’a:
- planowanie zadań
- meldowanie realizacji zadań
- praca na grafikach/ z harmonogramem
- karty pracy dla klientów (generowane i wysyłane do klientów)
- realizacja projektów
- raporty (m.in. wydajność, efektywność pracowników, działów)
- czat wewnątrzfirmowy (ułatwiający komunikację ze współpracownikami)
- system zgłoszeń klientów/panel klienta
Zachęcamy do przetestowania – udostępnimy wersję demo, zaprezentujemy.
Zapraszamy do kontaktu.