Jakie zmiany w 2019?
Rok 2018 dobiega końca i jak to na przełomie roku bywa – coś się kończy, coś zaczyna… Firma Comarch już dziś informuje nas o nowościach jakie planuje wprowadzić w 2019 roku, a że nowości dużo to wspomnimy tylko o najważniejszych.
Nasz cykl nowości rozpoczynamy od MSP OPTIMA
Comarch ERP Optima. W wersjach wydanych w 2018 roku wprowadziliśmy obsługę przepisów w zakresie JPK, RODO, SPLIT PAYMENT, SENT oraz zwiększyliśmy ergonomię pracy z systemem. W wersji 2019 i jej uaktualnieniach planujemy udostępnić między innymi:
- integrację z Pocztą Polską,
- elektroniczne teczki pracownicze,
- kreator zestawień księgowych,
- OCR (BETA) – funkcja rozpoznawania danych ze skanów faktur i automatyczne wprowadzanie ich do systemu,
- kolejne usprawnienia ergonomiczne i obsługę przepisów.
Comarch ERP Optima BI Point. Nowy produkt dla klientów Analiz BI Optima. Aplikacja webowa umożliwiająca wielowymiarowe analizy. Sprzedaż w formule on-premise.
Comarch e-Commerce. W tym roku udostępniliśmy nową ofertę natywnych aplikacji mobilnych na platformy Android i iOS. Przeznaczonych do prowadzenia sprzedaży internetowej i zintegrowanych z Comarch e-Sklep. Nowych możliwości dostarczają również funkcje pozwalające na odczyt danych online z systemu ERP, np. stanów magazynowych. W najbliższym czasie dostarczymy wersję BETA kreatora sklepu dla Comarch e-Sklep oraz podniesiemy wydajność pracy aplikacji Comarch B2B.
Przypominamy o trwającej promocji Terabajt dla biznesu za darmo !