Wszystkich z Państwa którzy jeszcze nie byli w naszej nowej siedzibie serdecznie zapraszamy na symboliczną kawę.
Przypominamy:
Od 1 lipca 2012 jesteśmy w nowej siedzibie firmy. Nowa siedziba to nowa jakość, wyższy standard, lepszy dojazd- same zalety.
Zostajemy w centrum miasta, przenosimy się na ulicę Waszyngtona 59. Zajmiemy całe pierwsze piętro. Nasi Klienci i pracownicy będę mieli do dyspozycji 170 m2 komfortowej powierzchni biurowej w świeżo wyremontowanych i specjalnie dostosowanych do pracy biurowej wnętrzach stylowej kamienicy. Mieści się ona na rogu ulicy Waszyngtona i Jaracza (w pobliżu dawnej siedziby miejskiej geodezji). Od strony Jaracza jest do dyspozycji nasz parking dla Klientów. Tuż obok jest też sporo miejsca do parkowania w przestrzeni miejskiej, na chodnikach czy parkingach. Obok prezentujemy kilka zdjęć (jeszcze nie ma na nich naszych szyldów) z lokalizacją kamienicy. Przenosimy do nowego biura wszystkie dotychczasowe numery telefonów.
Co nowego wniesie nowe biuro?
1. Wyższy standard,
2. Większą powierzchnię do dyspozycji na spotkania biznesowe (duża sala konferencyjna i na prezentacje),
3. Lepszy i wygodniejszy dojazd i parking.
Co zmieniamy?
1. Rezygnujemy ze sklepu detalicznego w obecnej postaci. Pozostawiamy pomieszczenie z najbardziej potrzebnymi na bieżąco typami towarów. Ale w większości zastępujemy go sklepem internetowym i nową platformą B2B. Niedługo pokażemy pierwszą wersję. Umożliwi to naszym Klientom kontakt , zamawianie i dostawę wybranych grup towaru bez ruszania się zza swojego biurka.
2. Uruchomimy nowe formy kontaktu, prezentacji, zdalnych konferencji dla Klientów. Ale te szczegóły przekażemy wraz z zaproszeniem na pierwsze multimedialne wideokonferencje.
Zapraszamy do odwiedzenia nas bezpośredniego w biurze. Wspólnie, nad filiżanką smacznej kawy czy herbaty, zastanowimy się nad tym jak usprawnić Państwa biznes. A takie usprawnienie warte jest często 10-20% mniej kosztów, 50% więcej przychodów z nowych źródeł, co pokazują efekty konkretnych wdrożeń. A to w realnych liczbach często setki tysięcy złotych. To nasza specjalność, robimy to ponad 20 lat. Wieloletnie doświadczenie zobowiązuje.
Marek Domagała