eSzok dla Biur Rachunkowych !
To kolejna oferta dla Biur Rachunkowych, która jest odpowiedzią na rosnące wymagania Klientów Biur i równoczesną niechęć do płacenia więcej za nowe usługi. Do tego można dołożyć braki kadrowe, które zapewne będą stałym problemem w każdej firmie i potrzebne jest jakieś rozwiązanie.
Proponujemy pozytywny szok, a tak w pełni eSzok BR bo tak się nazywa nasza oferta systemu wspomagającego pracę każdego nowoczesnego Biura Rachunkowego.
System składa się z 4 połączonych ze sobą modułów: aplikacji online Pulpit Klienta, programu Kancelaria, modułu OCR (automatycznego odczytywania i uzupełniania informacji) oraz programu Morfeusz, służącego do wymiany danych pomiędzy Pulpitem Klienta, Kancelarią, a Comarch ERP Optima.
Co wyróżnia ten produkt na tle innych podobnych rozwiązań?
- Jest dedykowany do naszych systemów Comarch ERP Optima,
- Jest stworzony na bazie potrzeb zebranych w trakcie wieloletniej współpracy z Biurami Rachunkowymi pracującymi na systemie ERP Comarch Optima,
- To redukcja kosztów związanych z wprowadzaniem danych z faktur dzięki automatyzacji procesu odczytywania zeskanowanych dokumentów.
Jakie korzyści przynosi eSzokBR?
- Zmniejszenie ilości błędów przy wprowadzaniu danych z faktur
- Uporządkowanie dokumentacji dzięki elektronicznemu archiwum dokumentów z możliwością łatwego wyszukiwania
- Usprawnienie procesu obiegu dokumentów dzięki możliwości bezpośredniej wysyłki za pomocą intuicyjnego Pulpitu Klienta
- Jakościowy i ilościowy wzrost poziomu obsługi klientów:
- oszczędność czasu w obsłudze klienta poprzez implementację modułu czatu
- stały dostęp do historii rozmów z klientem dzięki archiwizacji czatów
- przejrzysty system naliczania opłat za usługi dodatkowe poza abonamentem za dodatkowe zlecenia klienta – możliwość naliczenia opłaty w wątku czatu danego zlecenia
- stały i nieograniczony dostęp klientów do wszystkich swoich dokumentów, deklaracji i rozliczeń za pośrednictwem Pulpitu Klienta
- Odciążenie wykwalifikowanych pracowników z powtarzalnych zadań i możliwość przekierowania ich do zadań wymagających specjalistycznej wiedzy księgowej
- Szybszy przepływ informacji na linii biuro-klient/klient-biuro
- Tryb podglądu skanu dokumentu w Kancelarii/Comarch ERP Optima (jako funkcja dodatkowa) pozwala uniknąć konieczności porównywania danych z wersjami papierowymi dokumentów.
Na życzenie zaprezentujemy Państwu możliwości systemu, przekażemy opis, cennik.
Na koniec może najważniejsza informacja:
Od września do października 10% upustu od cen Producenta. Zapraszamy do kontaktu:
kontakt@center.pl