Upgrade Premium.
Poniżej przesyłamy Państwu ważny komunikat Comarch jaki dotyczy każdego z użytkowników naszych systemów. Oto on:
„ Z uwagi na to, iż z samego systemu Comarch ERP Optima korzysta już ponad 70 000 Klientów, nie jesteśmy w stanie nadal w satysfakcjonujący sposób świadczyć im pomocy telefonicznej na obecnych zasadach. Dlatego w ciągu kilku miesięcy zostanie wprowadzona usługa „Upgrade Premium”. Pozwoli ona na odbywanie konsultacji telefonicznych tylko Klientom, którzy taką usługę wykupią. Wyjątkiem są Klienci Comarch ERP Optima/XT w Chmurze oraz Partnerz. Nadal będą mogli korzystać z Asysty Telefonicznej na niezmienionych warunkach.
Najnowsza wersja Comarch ERP Optima o numerze 2019.2, ukaże się na przełomie stycznia i lutego. Zmieni się zapis w „Warunkach korzystania z Oprogramowania Comarch ERP Optima, Comarch ERP Optima wersja BR i Comarch ERP Klasyka”. Zapis ten definiował dotychczasowy zakres świadczenia usługi Upgrade. Będzie to oznaczało, że Klienci którzy zainstalują nową wersję Comarch ERP Optima będą mogli bezpłatnie korzystać z konsultacji telefonicznych tylko do momentu wprowadzenia usługi Upgrade Premium lub do czasu, do którego nabyli prawo konsultacji telefonicznych kupując system Comarch ERP Optima lub upgrade do tego systemu wg wcześniejszych warunków korzystania
Z poważaniem,
Paweł Dobrzyniecki”
Krótki komentarz.
Tłumacząc ten komunikat w skrócie oznacza on ZAKOŃCZENIE bezpłatnej Asysty Comarch dla użytkowników Optimy. Ile będzie kosztować Asysta Premium , od kiedy? Jeśli będzie taka informacja przekażemy ją Państwu bezzwłocznie.
Ogłoszona zmiana w sposób naturalny oznacza przeniesienie dużej części kontaktów z kanału Klient -> Comarch na model Klient -> Computer Center (Autoryzowany Partner). Oczywiście szybką, prostą pomoc zrealizujemy bezpłatnie czy drogą mailową. W pozostałych przypadkach polecamy cały wachlarz umów, pakietów, wsparcia Państwa biznesu w sposób jaki dostosujemy do indywidualnych wymagań.
Wiedza jest najdroższym towarem a będzie jeszcze droższa. Dlatego warto zadbać o dostęp do niej w sposób szybki, skuteczny i możliwie tani.
Ludzie listy piszą.
Jak Państwo widzą, co miesiąc wysyłamy do ponad 2 tysięcy naszych Klientów zarejestrowanych w bazie iZam (centralna baza Comarch) newsletter w postaci maila. Ale żeby nie zapomnieć jak wygląda słowo drukowane do naszych Klientów, wysyłamy newstletter w postaci drukowanej. Są to Klienci którzy mają wykupiony upgrade w styczniu. Estetyczna, 4 stronicowa broszura jest warta przeczytania i pozostawienia w firmie, bo nieco różni się od postaci elektronicznej. Przedstawiamy tam m.in. trójkę kierowników działów. W kolejnym numerze pewnie będą następni. Miłej lektury!