Zmiany, zmiany- ciągle na lepsze.
Od 1 lipca zmieniamy siedzibę firmy! Od tego dnia cała nasza firma będzie się mieściła w komfortowym, biurowym wnętrzu przy ulicy Waszyngtona 59 I piętro. Więcej szczegółów podamy w następnym komunikacie.
Jest to dobra okazja do uporządkowania zasad realizacji pomocy telefonicznej. Ma to na celu podniesienie jakości usług hot- line poprzez zwiększenie dostępności naszych specjalistów dla firm posiadających takie potrzeby.
Oto kilka szczegółów:
Standardowej pomocy telefonicznej udzielamy na zgłoszenia na dowolny numer stacjonarny!
Te numery to:
34 365 51 32, 34 368 01 34, 34 368 01 35, 34 324 11 89.
To oczywista droga kontaktu między firmami. Nasze biuro jest czynne przez wiele godzin, zawsze jest osoba odbierająca Państwa telefony. Jeśli na miejscu jest specjalista, nie jest w tym czasie u Klienta- chętnie z Państwem porozmawia, pomoże!
Oczywiście normą jest, że specjaliści w czasie dna są na wizytach u Państwa, bo na tym polega ich praca. I może się zdarzyć, że nie ma żadnego z nich na miejscu.
Wtedy proponujemy przedstawienie problemu osobie odbierającej telefon, przyjmujący zapisze, przekaże dalej, a specjalista skontaktuje się w pierwszym możliwym terminie, ustali sposób rozwiązania problemu,
Aby uniknąć błędów jakie może nieść za sobą rozmowa, łatwiej przekazać szczegóły, często pliki, obrazy itd. preferujemy przekazanie wszelkich problemów drogą mailową!
Dla przykładu maile to:
Computer@center.pl
CDN@center.pl
lub bezpośrednio do konkretnej osoby:
jego nazwisko@center.pl
Przypominamy, że w ramach upgrade działa BEZPŁATNY hot Line Producenta pod numerem:
12 681 43 00
Uwaga: Na początku rozmowy podajemy nasz numer Klienta i PIN (dane z certyfikatu), dlatego należy go przez rozmową przygotować. Jest dostępny np. na certyfikacie.
Ale wiemy, że często te dwa bezpłatne kanały komunikacji uważacie Państwo za niewystarczające. Że chcecie mieć na każde żądanie dostęp do prywatnej komórki konkretnej osoby. Dla tych z Państwa mamy trzeci wariant usług online. Proponujemy bezpośrednią pomoc z naszej firmie na komórkę wybranego specjalisty, na jego mail, czy SMS. Jeśli wybrany specjalista jest wtedy w trakcie wizyty u innego Klienta- po jej zakończeniu bezzwłocznie skontaktuje się z Państwem.
Jedyny warunek dostępu do takiego typu usługi jest zawarcie z nami stosownej umowy. Jest ona prosta, za niewielką kwotę, ale NIEZBĘDNA.
Wprowadziliśmy też zupełnie nowatorski pakiet usług serwisowych. To umowa dla firm, w których nie jest tak ważny etap natychmiastowego i bezpośredniego kontaktu z wybranym specjalistą. To oferta dla firm, w których najważniejsza jest ciągłość pracy związana z infrastrukturą sprzętową. Umowy przewidują pełną obsługę za kwotę rzędu 30 zł od 1 komputera.
Firmy które mają realne potrzeby jakie może zaspokoić nasza umowa prosimy o kontakt. Prześlemy wzór umowy. Przy okazji poinformujemy o wszystkich typach umów serwisowych, nowościach w ofercie itp.
Marek Domagała
Właściciel