Do efektywnej współpracy Biura Rachunkowego z Klientami można wykorzystać pakiet Komunikacja z Klientem SaldeoSMART. Computer Center jako partner Brainshare posiada duże doświadczenie we wdrażaniu platformy SaldeoSMART. Możliwe są dwa modele działania: wersja lokalna oraz on-line. Cała platforma dla Biura rachunkowego składa się z modułów: Odczytywanie Dokumentów, Obieg Dokumentów, Komunikacja z Klientem, Zarządzanie Biurem, Panel Pracownika. Do współpracy z Klientem służy Komunikacja z Klientem.
Czym jest pakiet Komunikacja z Klientem SaldeoSMART?
SaldeoSMART to program do komunikacji pomiędzy Biurem Rachunkowym a jego Klientami. Ważne: SaldeoSMART nie zmienia programu księgowego, na którym pracuje Twoje Biuro. Jest uzupełnieniem istniejących programów księgowych. Obecnie SaldeoSMART jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi: Comarch ERP Optima oraz ERP XL
SaldeoSMART to rozwiązanie dla Biura Rachunkowego, które chce:
- usprawnić swoją pracę,
- zaoferować swoim Klientom innowacyjne rozwiązanie,
- wprowadzić księgowość on-line dla Klientów z całej Polski,
- zyskać pozycję lidera na rynku usług księgowych,
- odpowiedzieć na rosnącą konkurencję ze strony innych Biur.
SaldeoSMART to rozwiązanie, które umożliwia:
- udostępnianie Klientom biura programu do wystawiania dokumentów sprzedaży (faktur VAT, zaliczek, korekt, rachunków, faktur cyklicznych itp.) z ich importem do programu księgowego Biura,
- eliminacja ręcznego wprowadzania dokumentów,
- wygodne i szybkie przesyłanie Klientom comiesięcznych rozliczeń – podatków, ZUS czy wyników firmy,
- automatyczne przypominanie Klientom o konieczności zapłacenia podatków i ZUS,
- tworzenie elektronicznego archiwum dokumentów dostępnego dla Biura i Klienta,
- błyskawiczne wyszukiwanie dokumentów już po 1 słowie kluczowym,
- tworzenie elektronicznych teczek dokumentów kadrowych,
- moduł prowadzenia firmowej KASY (KP, KW, Raporty Kasowe) online,
- oraz wiele innych…
Korzyści dla Biura Rachunkowego
Uruchamiając SaldeoSMART w swoim Biurze Rachunkowym masz możliwość utworzenia konta użytkownika dla każdego swojego Klienta.
Najważniejsze korzyści dla Twojego Biura:
Oszczędność czasu: szybki import faktur sprzedażowych Klienta do programu księgowego używanego w Biurze, zamiast wprowadzania ich ręcznie, import faktur kosztowych do programu księgowego, automatyczna wysyłka informacji z rozliczeniem podatków i składek ZUS do Klienta, zamiast pisania maili czy wykonywania telefonów, Zwiększenie przychodów z działalności: szybsze wprowadzanie faktur = możliwość obsługi większej ilości Klientów w tym samym czasie dotarcie do Klientów z całej Polski dzięki zdalnej komunikacji,
Zwiększenie zadowolenia Klientów:
- prosty i funkcjonalny program do wystawiania faktur i rachunków dla Klientów,
- dostęp do dokumentów księgowych 24h/dobę, nawet po oddaniu dokumentów do Biura,
- błyskawiczna komunikacja i szybki przepływ informacji o rozliczeniu,
- prowadzenie KASY online z dostępem dla Firmy i księgowego w Biurze,
Korzyści dla Klienta Biura
SaldeoSMART to znaczne ułatwienie pracy dla Biura Rachunkowego i niezwykle przydatne narzędzie dla Twoich Klientów.
Najważniejsze korzyści dla Twojego Klienta:
- łatwy w obsłudze program do wystawiania faktur i rachunków, także w obcych walutach (z automatycznym zaciąganiem obowiązującego kursu danej waluty z NBP i przeliczeniem jej na PLN),
- historia rozliczeń księgowych zawsze pod ręką,
- kontrola terminów płatności ZUS i podatków,
- graficzne wykresy wyników firmy, ułatwiające analizę danych i planowanie rozwoju jego firmy,
- bieżąca kontrola wyników sprzedaży,
- narzędzie do szybkiej kontroli należności od kontrahentów,
- moduł do prowadzenia firmowej KASY – wystawianie dokumentów KP, KW oraz generowanie Raportów Kasowych zgodnie z potrzebami firmy,
- załączanie do systemu dowolnych dokumentów (także bezpośrednio ze skanera), dzięki czemu automatycznie przekazują je do biura,
- dostęp do dokumentów firmy 24h/dobę z każdego miejsca,
Analizator deklaracji. Innowacyjna metoda przesyłania rozliczeń swoim Klientom.
Koniec z tworzeniem do każdego klienta osobnej wiadomości.
Koniec z przesyłaniem deklaracji – załącz ją do SaldeoSMART a program wyśle Twojemu Klientowi prosty i czytelny komunikat z rozliczeniem księgowym.
Dodatkowo Twój Klient zawsze będzie miał wgląd w historię swoich rozliczeń, wykresy obrazujące wyniki jego firmy oraz przypomnienia o terminach płatności podatków oraz ZUS.
Automatyczna wysyłka rozliczeń księgowych do Klienta dotyczy:
- wybranych deklaracji podatkowych (np. CIT-2, PIT-4, VAT-7)
- deklaracji ZUS DRA z programu Płatnik
Więcej o możliwościach wspierania Biur Rachunkowych przez Saldeo na stronie Producenta lub w Computer Center: