Zapraszamy na webinarium dla Biur Rachunkowych do naszej siedziby czyli Computer Center Częstochowa, ul. Waszyngtona 59, I piętro. Wydarzenie odbędzie się 5 kwietnia ( piątek ) o godzinie 9.50. Czas trwania- niecałe 2 godziny. Cena: O zł!
Zapisy poprzez rejestrator na:
http://konferencja.center.pl/konferencja/ lub wysłanie maila: computer@center.pl lub telefonicznie.
Dlaczego warto?
W pierwszej części o zmianach w przepisach, które weszły w życie w 2013 roku a podatek dochodowy do osób prawnych (CIT). Wyjaśnimy jaki jest wpływ ustawy z dnia 16 listopada 2012 r. o redukcji niektórych obciążeń administracyjnych w gospodarce (Dz. U. 2012 Nr, poz. 1342) na rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT).
W drugiej części o tym, jak nowocześnie zarządzać Biurem Rachunkowym i skąd wziąć na to pieniądze.
Kto prowadzi?
Eksperci z firmy PricewaterhouseCoopers – wiodącej, globalnej organizacji, świadczącej profesjonalne usługi doradcze w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu oraz doradztwa prawnego. O nowościach w systemie Optima i przykładowych wnioskach na dofinansowanie- specjaliści z Computer Center.
Godzina |
Agenda |
9:50 |
Powitanie |
10:00 |
Transmisja webinarium z Comarch : Zmiany w przepisach a podatek dochodowy od osób prawnych. Tematem webinarium będzie wpływ ustawy z dnia 16 listopada 2012 r. o redukcji niektórych obciążeń administracyjnych w gospodarce na rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT). Webinarium poprowadzą eksperci z firmy PricewaterhouseCoopers, będącej jedną z najważniejszych i największych na świecie organizacji, świadczącej profesjonalne usługi doradcze w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu oraz doradztwa prawnego. |
10:50 |
Prezentacja Computer Center: Nowoczesne modele współpracy Biura Rachunkowego z Klientem z wykorzystaniem Internetu w relacjach Klient – Biuro Rachunkowe. Możliwości finansowania inwestycji informatycznych w Biurach Rachunkowych ze środków UE |
11:40 |
Dyskusja oraz zakończenie spotkania. |