Właśnie minął okres pilotażowy naszego najnowszego projektu:
“Umowy- karty wizyt w chmurze!” Aplikacja działa w 100% przewidzianej w projekcie funkcjonalności. Zachęcamy Państwa aby w trakcie wizyt naszych inżynierów do zapoznania się z nią. Nowy system w całości zastąpił dotychczasowe karty papierowe.
Na Państwa życzenie podobne rozwiązanie możemy szybko i tanio uruchomić w Waszych firmach! Korzyści z jej zastosowania są wymierne, chętnie zaprezentujemy aplikację na bezpłatnej prezentacji.
Jak działa nowy system?
1. Przyjmujemy zgłoszenie w naszym systemie GoNet czy to na smartfona przez pracownika czy centralnie do firmy,
2. Zgłoszenie jest rejestrowane, ustalany jest czas oraz inne istotne warunki,
3. Specjalista wykonuje zlecone prace. Pracownik zapisuje w mobilnej aplikacji zakres wykonanych prac, czas, zalecenia. Klient ma prawo zgłosić swoje uwagi do wykonanej usługi,
4. Karta jest podpisywana przez Klienta na smartfonie czy tablecie,
5. Karta automatycznie jest wysyłana z naszego urządzenia do Klienta na podany w karcie adres mailowy. Karta jest też zapisana w naszej bazie danych w centrali.
6. Klient ma jeszcze 1 dzień roboczy na przesłanie swoich uwag.
Na koniec informacja: zatwierdziliśmy nowy cennik naszych usług 1/2015 . Dobra informacja jest taka, że usługi nie zdrożały. Cennik pod linkiem: Cennik 1/2015.