Comarch Mobilny Sprzedawca ułatwia pracę przedstawicieli handlowych w poniższych obszarach:
- Sprawna obsługa klienta dzięki historii podpowiedzi dotychczasowych transakcji, aktualnych promocji i rabatów, dostępności towarów, zobowiązań lub należności
- Możliwość wydruku na miejscu u klienta dokumentów (np. faktury lub przyjęcia gotówki za towar)
- Wygodny i prosty w obsłudze interfejs użytkownika z automatycznymi podpowiedziami zadań do wykonania
- Oszczędność czasu poprzez brak konieczności raportowania dzięki możliwości połączenia z Centralą firmy
- Wzrost zadowolenia pracowników mobilnych dzięki nowym, sprawdzonym standardom pracy
Korzyści dla firmy:
- Wszystkie działy firmy mają natychmiastowy dostęp do informacji spływających z rynku do centrali firmy (istotne informacje dla działów marketingu, księgowości, magazynu, informacje dla dyrektorów handlowych)
- W firmie pojawia się wiedza na temat skuteczności działań handlowców
- Aplikacja przyczynia się do wzrostu sprzedaży
- System umożliwia obniżenie kosztów obsługi handlu w firmie
- Eliminacja błędów w obiegu dokumentów
- Wzrost efektywności działań i jakości wykonywania pracy poprzez jasno określony harmonogram wizyt na dany dzień
- Wizerunek organizacji powinien być postrzegany jako nowoczesny a sama organizacja powinna działać bardziej efektywnie