Tradycyjnie, jak co rok – kilka słów z podsumowaniem poprzedniego i planami na rok przyszły.
Rok 2019 zamknął się dla nas bardzo pomyślnie. Oto kilka faktów i liczb:
- zwiększyliśmy ilość zasobów do 2075 Firm. To liczba nowych Klientów, którzy kupili systemy Comarch, jak i tych z lat poprzednich.
- od 28 lat, nieprzerwanie jesteśmy lokalnym Liderem w sektorze MSP!
- w ogólnopolskim rankingu sprzedaży Comarch ERP Optima (na tysiąc firm z całej Polski) zajęliśmy 5 miejsce! W rankingach tych liczy się wyłącznie sprzedaż NOWYCH licencji
- bardzo też cieszy 2 miejsce w Polsce w rankingu w kategorii CHMURA Comarch!
- poszerzyliśmy wachlarz produktów o te dla sektora medycznego – prawdziwym hitem okazały się bransoletki życia, punkty diagnostyczne czy medNote dla IPL, m.in z funkcjonalnością e-recepty.
- wdrożyliśmy nasze autorskie rozwiązania, jak CC Mobilny Magazynier czy CC Platforma B2B u 20% więcej Klientów niż w roku poprzednim.
- kończymy bardzo oczekiwane, autorskie oprogramowanie CC Produkcja!
- zrealizowaliśmy kilkadziesiąt wymagających projektów, szereg wdrożeń, szkoleń. Braliśmy udział w galach, konferencjach, seminariach, kongresach – byliśmy i jesteśmy zawsze z naszymi Klientami.
Jakie plany na rok 2020?
Nadal chcemy być najlepsi w tym co robimy. W efekcie trzeba ‘tylko’ robić to samo coraz lepiej.
1. Uczymy się, szkolimy, dokształcamy- właśnie kończymy studia MBA ( Master of Business Administration). Wiedza z zakresu zarządzania zmienia się nie mniej dynamicznie niż w informatyce.
2. Nasze systemy też co chwilę mają nowe wersje. To tysiące zmian. W efekcie w trybie ciągłym uczestniczymy w różnych szkoleniach Comarch.
3. Sami organizujemy szkolenia dla Państwa, będziemy je robić również w nowym roku, patrz Konferencje dotyczące PPK.
4. W 2020 r. największy nacisk położymy na rozwój naszych Produktów wpierających oprogramowanie Comarch. Tu hitem jest właśnie oddana do użytku nasza Produkcja CC. To świetne narzędzie dla średnich firm produkcyjnych z różnymi systemami handlowo- księgowymi, w tym z Comarch ERP Optima.
Podsumowując.
Co łączy te wszystkie plany i działania? Wiedza i zmiany. Zmieniają się ludzie, zmienia technologia, zmieniają się przepisy, dochodzi wiele nowych obowiązków. W efekcie każda, nawet najmniejsza Firma potrzebuje wsparcia informatycznego, księgowego, handlowego i w wielu innych obszarach biznesu. A to wymaga interdyscyplinarnej i ciągle aktualizowanej wiedzy.
Dlatego niezmienna zostaje nasza misja: łączymy wiedzę.
Początek roku to najlepszy moment, żeby podziękować Państwu za owocną współpracę co niniejszym czynimy. Podziękowania składamy i tym, którzy są z nami od początku czyli 28 lat, jak i tym, którzy zostali naszymi Klientami ostatnio.
Szczególne podziękowania składamy naszym Partnerom biznesowym oraz dostawcom.
Życzymy Wam wszystkim samych sukcesów tak w niełatwej pracy jaką jest prowadzenie własnych biznesów, jak i w życiu prywatnym.
Marek Domagała.