Upgrade Premium Comarch ERP XL – nowość
Z początkiem sierpnia Comarch wprowadził nowe zasady dotyczące płatnej Asysty telefonicznej Comarch ERP XL. Zmienione też zostały ceny za upgrade zamówiony po upływie terminu, z podziałem na kilka okresów. W drugiej części przypominamy te jakie obowiązują w stosunku do Comarch ERP Optima.
Na pytanie kto z naszych Klientów powinien dokonać zakupu tej opcji nie ma jednoczonej odpowiedzi. Dla części z Państwa będzie to bardzo pomocna opcja, inni z niej nie skorzystają. Jako Computer Center polecamy naszą umowę na obsługę serwisową. Takie rozwiązanie ma wiele zalet. To większa elastyczność co do zakresu i dostosowanie do indywidulanych potrzeb Klienta, bliskie relacje, możliwość szybkiej wizyty na miejscu. Zresztą obie usługi mogą się świetnie uzupełniać.
Najważniejsze punkty Regulaminu zakupu oraz świadczeń w ramach Upgrade Premium Comarch ERP XL :
- Cena to 5 % aktualnej wartości Oprogramowania Comarch ERP XL. To opłata za dostęp przez
12 miesięcy od daty wystawienia faktury na zakup Upgrade Premium, przy minimalna opłata wynosi
3 900 zł. Wartość Oprogramowania to równowartość ceny Oprogramowania posiadanego przez Klienta Końcowego w dniu złożenia zamówienia na Upgrade Premium lub w dniu automatycznego odnowienia Upgrade Premium na kolejne.
- Wsparcie telefoniczne do Oprogramowania Comarch ERP XL świadczone jest w godzinach 8:00-18:00 w dni robocze pod nr tel.: 12 681 43 00. Przewidywany czas, jednorazowego wsparcia telefonicznego wynosi do 30 minut i może dotyczyć aktualnej wersji Oprogramowania Comarch ERP XL oraz wersji Oprogramowania nie starszej niż jedna wersja wstecz.
W ramach wsparcia telefonicznego:
1.Klient ma prawo do uzyskania porad w zakresie funkcji Oprogramowania Comarch ERP XL opisanych w Dokumentacji opublikowanej na stroniehttps://pomoc.comarch.pl/xl/pl/. Porada oznacza wyjaśnienie zasad działania Oprogramowania lub wskazywanie stosownych źródeł pozyskania tych informacji takich jak: dokumentacja, najczęściej pojawiające się pytania (FAQ), filmy instruktażowe, szkolenia elektroniczne, bezpłatne webinaria, dostęp do stron walidowanych. W ramach rozmowy Klient ma prawo do wnioskowania potrzeb rozwoju Oprogramowania Comarch ERP XL. Możliwe jest wykorzystanie narzędzi wspierających konsultacje
Za to wsparcie telefoniczne Oprogramowania Comarch ERP XL nie obejmuje:
- Udzielania informacji z zakresu doradztwa księgowego, finansowego, kadrowo-płacowego, prawnego,
- Konsultacji związanych z decyzjami biznesowymi
- Konsultacji dotyczących funkcjonalności nie objętej gwarancją
- Konsultacji wychodzących poza ramy krótkiego wsparcia (do 30 minut) i przyjmujących charakter szkoleniowy,
- Zdalnych usług konfiguracyjno- wdrożeniowych np.: tworzenie wydruków, personalizowanie interfejsu, konfiguracji ustawień sieciowych i środowiskowych systemu operacyjnego. Nie obejmuje również udzielania informacji o technologicznych zasadach funkcjonowania programu.
_____________________________________________
Wynagrodzenie za upgrade Comrch ERP XL wykupiony w terminie nie ulega zmianie i wynosi 14%. Po tym terminie cena ulega zmianie i rośnie do 40% w przypadku złożenia przez Klienta Końcowego zamówienia po upływie ponad 6 miesięcy od dnia ważności poprzedniego Upgrade.
_____________________________________________
W ramach uzupełnienia przypominamy ceny Asysty Premium do Comarch ERP Optimy:
https://www.center.pl/comarch-upgrade-premium-dostepny-w-sprzedazy/
Niezależnie od ilości posiadanych modułów, stanowisk czy użytkowników cena na okres miesiąca to 175 zł netto lub 1750 zł netto rocznie.
Biura Rachunkowe będą mogły nabyć Upgrade Premium odpowiednio za: 210 zł netto na miesiąc lub 2100 zł netto na rok.